انواع ورزش در خانه برای لاغری را بشناسید.
نوشته شده توسط : شکری

با وجود کرونا و همچنین مشغله زیاد و در نتیجه عدم توانایی تعداد زیادی از افراد به شرکت در باشگاه های ورزشی، یکی از ملزومات زندگی برای افرادی که به فکر سلامت و تناسب اندام خود هستند ورزش در خانه برای لاغری است. امروزه اینکه در منزل و بدون هیچ ابزار و دستگاه پیشرفته خاصی بتوان فعالیت بدنی انجام داد، به یک سبک زندگی اصولی جدید تبدیل شده است.

داشتن یک برنامه تمرینی که کاملا به صورت شخصی و با هدف و همچنین مدل بدنی شما تعریف شده باشد، در کنار یک رژیم غذایی اصولی تنها راه تضمین این است که به هدف خود برسید. در ادامه این مقاله به معرفی چند ورزش در خانه برای لاغری پرداخته ایم. این تمرینات معرفی شده مناسب افرادی است که آسیب، درد و بیماری خاصی ندارند. در صورت داشتن هرگونه مشکل، به یک مربی و پزشک مراجعه کرده و با یک برنامه منحصر به فرد برای خود به فعالیت بدنی بپردازید.

یکی از مهم ترین نکاتی که برای ورزش در خانه برای لاغری بانوان و همچنین آقایان مطرح است این است که حتما بین ست های تمرینی خود استراحت کنید تا بدن مجدد فشار وارد شده را احساس کند و تاثیرگذاری این حرکات چند برابر شود. نکته ای که لازم است به آن توجه شود این است که نوشیدن یک الی دو لیوان آب حین ورزش و داشتن تغذیه ورزشی قبل و بعد از ورزش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

انواع ورزش های لاغری در خانه

چه در خانه و چه در باشگاه، نباید از اهمیت گرم کردن و سرد کردن بدن قبل و بعد از ورزش غافل شد. بهتر است در ابتدای ورزش خود، ۵ الی ۱۵ دقیقه را به گرم کردن با حرکات کششی و همینطور ۱۵ دقیقه بعد از تمرین را به انجام حرکات کششی و انجام حرکات یوگا اختصاص دهید.

بیشتر بخوانید: ورزش بعداز اسلیو به چه صورت است؟

اسکوات

اسکوات یک ورزش در خانه برای لاغری پا و به خصوص ران پا است اما این به این معنی نیست که تنها بر روی پاها تاثیر می گذارد

برپی

برپی یکی از بهترین تمرینات هوازی برای چربی سوزی کل بدن و به خصوص لاغری شکم و پاها است.

دوچرخه کرانچ

این حرکت چربی سوزی بسیار بالایی دارد و بیشترین فشار را به چربی های شکم و پهلو وارد می کند.

حرکت پلانک ایستاده

یکی از حرکات بسیار تاثیرگذار برای آب کردن چربی های شکم و پهلو حرکت پلانک است

شنای سوئدی

شنای سوئدی یک حرکت ورزشی مقاومتی بسیار خوب برای سوزاندن چربی های بالای بازو است و شما برای انجام این حرکت ورزشی نیاز به دمبل، کش، هالتر یا هر تجهیزات دیگری ندارید.

منبع: https://www.sira.fit/





:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: