نوشته شده توسط : شکری

راه حل واضح مشکل کمبود وزن، بیشتر غذا خوردن و رژیم چاقی است اما اگر از ضعف اشتها رنج ببرید پیاده سازی این روش کار آسانی نخواهد بود. داروهای خاص، کمبود مواد مغذی، بی میلی به غذا و مریضی می توانند باعث شوند اشتهایتان را از دست بدهید.

احساس گرسنگی را با تغییر در عادات غذایی و همچنین روش های پخت غذا، روش های اجتماعی و فیزیکی تقویت کنید طوری که بتوانید از راهی سالم وزن اضافه کنید. اگر بی اشتهایی تان توضیح روشنی ندارد حتما این مسئله را با پزشک خود درمیان بگذارید تا مطمئن شوید هیچ مشکل پنهان سلامتی نداشته باشید.

بیش تر بخوانید: بهترین کلینیک لاغری در تهران

غذاهای سرشار از کالری میل کنید

اگر همچنان نمی توانید برای بیشتر غذا خوردن از تمام اشتهای خود استفاده کنید غذاهایی بخورید که در کمترین حجم، کالری بالایی دارند. برای مثال بلغور جو دوسر را به جای آب در شیر بپزید، به خوراک ها و سوپ های خود پودر شیر خشک و روغن زیتون اضافه کنید، در میان وعده ها به جای میوه های معمولی از میوه های خشک استفاده کنید و در بین وعده هایتان به جای آب، آبمیوه های ۱۰۰ درصد طبیعی بنوشید.

تنها چند مورد از این تغییرات را انجام دهید تا میزان کالری دریافتی روزانه تان افزایش پیدا کند. برای افزایش وزن سالم سعی کنید روزانه ۲۵۰ تا ۵۰۰ کالری، اضافه بر آنچه همیشه مصرف می کردید غذا میل کنید.

بهترین روش لاغری

داشتن اندامی مناسب و زیبا باعث ایجاد و افزایش اعتماد به نفس در خانم ها و همچنین اقایان می شود و همچنین در روابط اجتماعی افراد نیز تاثیر گذار است.  امروزه افراد زیادی با مراجعه به جراحان پلاستیک نیز خواهان به دست آوردن اندامی زیبا هستند تا به تناسب اندام مورد نظر، لاغری و اعتماد به نفسی که می خواهند برسند.  به همین دلیل افراد به دنبال بهترین روش لاغری نیز هستند.

به همین دلیل جراحان پلاستیک با استفاده از عمل روز دنیا افراد را به اهداف معقول خود میرسانند. جراحی های متعددی برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام وجود دارد که هر کدام نتیجه خاص و محدود خود را دارد.

افرادی که به هر دلیل دارای اضافه وزن هستند و با انجام ورزش و رژیم غذایی مناسب به تناسب اندام مورد نظر نرسیده اند و یا حتی افرادی که دارای میزان تجمیع کمی چربی در ناحیه شکم و یا پهلو هستند و با آن که ورزش و رژیم های غذایی را رعایت می کنند ولی باز در این ناحیه مشکل دارند، می توانند از این روش های جراحی بهره ببرند که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

رژیم لاغری شکم

رژیم لاغری شکم خیلی از ماها دنبال روش هایی برای لاغری سریع و از بین چربی شکم و پهلو هستیم، ممکن هم هست رژیم ها مختلفی را امتحان کرده باشیم ولی به نتیجه ای نرسیده باشم

علت جواب ندادن برخی رژیم های غذایی می تواند بعلت عدم آشنایی ما با غذاهایی که باعث نفخ، و احتباس آب و جذب کالری بیشتر می شود.

منبع: https://www.fitbodyclinic.ir/



:: موضوعات مرتبط: New PBN , ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شکری

کم شدن اشتها باعث می‌شود تا فرد دیرتر احساس گرسنگی نماید و تمایل به خوردن در او کمتر شود. به تازگی پزشکان دریافته‌اند که ورزش کردن به خصوص طناب زدن و دوچرخه‌سواری برای لاغرشدن اثر بسیار عالی دارند.

تحقیقات جدید نشان می‌دهند که ورزش های عمودی باعث ایجاد نوعی حرکت در روده‌ها می‌شوند که این اتفاق باعث کم‌شدن اشتها می‌شود. گفتنی است؛ این کم شدن اشتها باعث می‌شود تا فرد دیرتر احساس گرسنگی نماید و تمایل به خوردن در او کمتر شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ دوچرخه‌سواری و طناب زدن بیشترین تاثیر را در این موضوع می‌گذارند. پزشکان با بررسی روی گروه‌های داوطلبان پی برده اند که پس از دوچرخه‌سواری یا طناب زدن افراد علاقه‌ای به خوردن غذاهای چرب یا شیرین ندارند و میزان علاقه آنها کمتر از مواقع عادی است و همگی پس از حدود ۱۵ دقیقه از خوردن غذا سیر می‌شوند، در نتیجه به تدریج وزن متعادل بدن خود را بدست می‌آورند. به طور کلی ورزش برای لاغری می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

ورزش برای لاغری دست

توزیع چربی برای هر کسی متفاوت از سایر افراد است به طوری که برای برخی افراد، وزن اضافی دقیقاً به انگشتان آنها می رسد. به احتمال زیاد این افراد به دنبال ورزش برای لاغری دست هستند؛ اما باید بگوییم که هدف گذاری کاهش وزن در ناحیه خاصی از بدن دشوار است.

بنابراین، اگر سعی می کنید انگشتان و دستان خود را لاغر کنید، باید به طور کلی وزن کم کنید

ورزش برای لاغری شکم

یش از انجام دادن ورزش برای لاغری شکم به طور اصولی حتما برای جلوگیری از آسیب باید بدن خودتان را به مدت 10 دقیقه گرم کنید. می توانید برای گرم کردن از تردمیل یا طناب زدن استفاده کنید.

با این تمرین ماهیچه ها، تاندون ها به سرعت گرم می شوند و اکسیژن و خون کافی می ‌تواند به نقاط مختلف بدن شما برسد.

ورزش لاغری پا

بهترین ورزش لاغری پا چیست؟ برای کوچک کردن ران و ساق پا لازم نیست در ابتدا حتما به باشگاه های ورزشی مراجعه کنید و یا از دستگاه ها یا وسایل کمکی برای لاغری ران و باسن استفاده کنید. بهترین ورزش لاغری ران و ساق پا در یک هفته استفاده از روش های ساده اما موثر می باشد که می توانید خودتان به صورت مرتب انجام دهید و تاثیر آن را در کمترین زمان ببینید

لاغری با دستگاه ورزشی

معرفی دستگاه های ورزشی که چربی سوز هستند. برخی مواردی که می توانند به ما در لاغری با دستگاه ورزشی به شما کمک کنند عبارتند از:

 انواع دستگاه های تردمیل

تردمیل ها شامل تردمیل های خانگی، تردمیل های باشگاهی، تردمیل های بدون موتور و مکانیکی و تردمیل های آبی می باشد که تمامی این تردمیل ها را می توانید از فروشگاه ورزشی رزان کالا به صورت آنلاین خرید کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

دستگاه های الپتیکال و اسکی های فضایی

الپتیکال ها و اسکی فضایی دستگاه های هوازی می باشند که شبیه ساز ورزش کوهنوردی می باشند.

الپتیکال ها انواع مختلف با برند های متفاوتی را دارد که تمامی این برند ها را نیز می توانید در فروشگاه ورزشی رزان مشاهده و خرید و درب منزل تحویل بگیرید.

بیش تر بخوانید: https://www.dritm.ir/



:: موضوعات مرتبط: لاغری , ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()