سریع ترین روش های لاغری شکم و پهلو را می شناسید؟
نوشته شده توسط : شکری

آب کردن چربی های ناحیه شکم و پهلو می تواند معضل هر کسی باشد؛ چرا که حتی برخی افراد لاغر هم از داشتن چربی در ناحیه شکم و پهلو شکایت می کنند. اصولا شکم و پهلو اولین جایی هستند که چاق می شوند و آخرین جایی هستند که لاغر می شود! به همین دلیل شاید بسیاری از افراد به دنبال سریع ترین روش های لاغری شکم و پهلو باشند؛ با ما همراه باشید تا این روش ها را به شما آموزش دهیم.

چرا لاغری شکم اهمیت دارد؟

به دلیل اینکه اکثر ارگان های بدن و سیستم گوارشی ما در حفره شکمی قرار دارند و ادامه زندگی ما به سلامت آنها وابسته است. زمانی که بافت چربی در اطراف دستگاه گوارشی قرار می گیرد عملکرد آن را دچار اختلال می کند.  برخی از افراد نیز به دنبال جراحی لاغری برای کاهش وزن می روند. البته باید توجه داشته باشید که بهترین جراح لاغری را پیدا کنید و روند اصولی جراحی را طی کنید. برای مثال شما موظف هستید که آزمایش های قبل از عمل لاغری را انجام دهید.

در واقع بدترین نوع چربی، چربی ناحیه شکم و پهلو است که سلامت سیستم گوارشی مانند معده، روده و کبده را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین برای از بین بردن چربی های این نواحی حتما باید به دنبال روش های آب کردن چربی های شکم و پهلو باشید.

روش های لاغری شکم و پهلو

برخی از افراد تصور می کنند تنها با انجام حرکات ورزشی مربوط به شکم و پهلو می توانند چربی های این ناحیه را از بین ببرند! در حالی که این تصور کاملا غلط است. در این جا شما را با روش های آب کردن چربی های ناحیه شکم و پهلو آشنا خواهیم کرد:

ترکیب ورزش های هوازی با مقاومتی

در صورتی که در کنار یک رژیم غذایی سالم ورزش هم انجام دهید تاثیرات آن را در لاغری شکم خواهید دید. با اینکه انجام ورزش های هوازی باعث کالری سوزی و چربی سوزی می شوند؛ اما در صورتی که این ورزش ها با ورزش های استقامتی مانند وزنه زدن و ... همراه شوند، نتیجه بهتری خواهند داشت.

مصرف فیبر را بالا ببرید

مصرف مواد غذایی سرشار از فیبر مانند میوه ها، سبزیجات، جو و حبوبات منجر به احساس سیری طولانی مدت شما می شود.

همچنین مصرف فیبر منجر به بهبود عملکرد دستگاه گوارش و جلوگیری از نفخ شکم می شود که همین موضوع شکمتان را لاغرتر نشان می دهد.

منبع: http://www.sleevedr.ir/





:: موضوعات مرتبط: New PBN , ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: